E-posta adresiniz açıldıktan sonra, bağlı bulunduğunuz Ticaret Odası’na bildirimi ve SBM güncellemeleri TARAFINIZCA YAPILMALI VE TAKİP EDİLMELİDİR.

Öncelikle, başvuru formunu doldurmanız gerekmektedir.

BAŞVURU FORMU

ÖNEMLİDİR!

Başvurunuzun hızlı bir şekilde işleme alınabilmesi için istenen belgelerin eksiksiz bir şekilde yüklenmesi gerekmektedir. Belgelerin tarihi eski olabilir.

I. DESTEK PAKETİ İÇERİĞİ

II. DESTEK PAKETİ İÇERİĞİ

Değerli Meslektaşlarımız;

Sigorta sektöründe dijital dönüşüm kapsamında, Sigortacılık Verilerinin Genel Veri Tabanına Kayıtlanmasına İlişkin Genelge (2023/24) ile Sigorta Acenteleri için kurumsal e-posta uzantısı kullanımı zorunluluğu getirilmiştir.

SEDDK nın iş bu genelge ile sigorta acentelerinin SBM ve TRAMER işlemlerini yapabilmesi için kullanıcı maili olarak @…..sigorta.com veya com.tr uzantılı kurumsal mail kullanma zorunluluğu getirilmiştir. Acentelerimize hem zaman kaybına hem de ek maddi külfet getirecek olan bu durumdan meslektaşlarımızın asgari zarar görmesini sağlayabilmek adına SAB Sigorta Acenteleri Derneği olarak MedyaFi Dijital Tasarım ve Yazılım Ajansı ile bir araya gelerek, “Acentelerin Kurumsal Uzantılı E-Posta Adreslerinin Kullanımına Yönelik Destek Projesi”ni başlatma kararı aldık. Her zaman meslektaşının yanında olan SAB Sigorta Acenteleri Derneği olarak meslektaşlarımızın işlemlerini hızlandıracak ve maliyetini düşürecek projemizi sunmaktan mutluluk duyarız.

Projenin Amacı:

Bu özel proje ile hem Sigortacılık Verilerinin Genel Veri Tabanına Kayıtlanmasına İlişkin Genelge (2023/24) ile Sigorta Acenteleri için kurumsal e-posta uzantısı kullanımının zorunluluğunu yerine kolayca getirilmesini hem de sigorta acentelerine maliyetleri düşürmeyi hedefliyoruz. Ayrıca MedyaFi ile yapılan özel anlaşmamız gereği arzu eden acenteler MedyaFi’nin web sitesi hizmetlerinden ve dijital dönüşüm paketlerinden de çok özel fiyatlarla faydalanabilecektir.

Nasıl Faydalanabilirsiniz?

Destek programından faydalanmak isteyen meslektaşlarımız yukarıdaki başvuru formunu doldurabilirler.

Ayrıca MedyaFi’nin https://medyafi.com/ sayfasından da başvuru yapabilirsiniz.

Saygılarımızla,
SAB Sigorta Acenteleri Derneği

Sık Sorulan Sorular

Şimdiye kadar kurumsal uzantılı e-posta adresi kullanmamış tüm şahıs ve tüzel sigorta acentelerini kapsamaktadır.

II. DESTEK PAKETİ’nde I. DESTEK PAKETİ’ne ek olarak, web sitesi yapımı ve SSL güvenlik sertifikası kurulumu bulunmaktadır.  Detaylar için lütfen tıklayınız.

Kurumsal e-postalarınızı, tarafınıza özel olarak tahsis edilecek hosting panelinden oluşturabilirsiniz.

Oluşturduğunuz kurumsal e-postalarınıza Webmail üzerinden veya POP3, SMTP ve IMAP protokollerini kullanarak istediğiniz bir e-posta yazılımı ile erişebilirsiniz. (Outlook, Thunderbird vb.)

Sayfamızdaki veya MedyaFi.com adresinde bulunan başvuru formunu doldurabilirsiniz.

Başvuru formunu doldurduktan sonra 1 iş günü içerisinde ödeme ve kurulum ile ilgili ayrıntılı bilgilerin bulunduğu bir e-posta alacaksınız.

Evet, yararlanabilirsiniz. Kredi kartıyla veya havale/EFT ödeme yöntemleriyle satın alabilirsiniz. Detaylar için lütfen tıklayınız.

Ödemenizi yaptıktan sonra;

  • com.tr uzantılı alan adınızı belirlemek için MedyaFi yetkilisi tarafınıza ulaşacaktır.
  • com.tr uzantılı alan adınız belirlendikten sonra, hosting paneliniz oluşturulacaktır.
  • Hosting paneli bilgileri e-posta ile tarafınıza iletilecektir. (Aynı e-postada, kurumsal uzantılı e-posta adreslerinizi nasıl kullanacağınızla ilgili bilgilendirmeler de bulunmaktadır.)
  • II. DESTEK PAKETİ’nden yararlanmayı tercih ettiyseniz tarafınıza ayrıca tasarım çalışmalarıyla ilgili detayların bulunduğu  bir e-posta alacaksınız.
  • I. DESTEK PAKETİ, talep sırasına göre işleme alınmaktadır ve 2 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Yoğunluktan dolayı süreç 1 veya 2 iş günü uzayabilmektedir. Sabrınız için şimdiden teşekkür ederiz.
  • II. DESTEK PAKETİ, talep sırasına göre işleme alınmaktadır ve 4 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Yoğunluktan dolayı süreç 1 veya 2 iş günü uzayabilmektedir. Sabrınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Evet, yararlanabilirsiniz. Özel indirimden yararlanmak için SAB – Sigorta Acenteleri Derneği üyesi olmanız gerekmektedir.

SAB Sigorta Acenteleri Derneği üyesi olmak için tıklayın.

Sigorta Acenteleri İçin Sosyal Medya Rehberi, sizler için hazırlanan bir e-kitaptır ve herhangi bir paketten yararlanan tüm acentelere ücretsiz verilmektedir.

Sigorta Acenteleri Derneği - SAB
Üyelik Başvuru Formu

2024 Yılı Giriş Aidatı: 400 TL. Yıllık aidat 600.- TL ‘sıdır.
Başvuru formunun doldurulmasına müteakip banka havale dekontu gönderilmelidir
Banka Hesap Bilgisi
İşbankası- Şişli -Şube Kod:1051 Hesap No:1632116 İBAN:TR28 0006 4000 0011 0511 6321 16