E-posta adresiniz açıldıktan sonra, bağlı bulunduğunuz Ticaret Odası’na bildirimi ve SBM güncellemeleri TARAFINIZCA YAPILMALI VE TAKİP EDİLMELİDİR.
Öncelikle, başvuru formunu doldurmanız gerekmektedir.
Başvurunuzun hızlı bir şekilde işleme alınabilmesi için istenen belgelerin eksiksiz bir şekilde yüklenmesi gerekmektedir. Belgelerin tarihi eski olabilir.
Değerli Meslektaşlarımız;
Sigorta sektöründe dijital dönüşüm kapsamında, Sigortacılık Verilerinin Genel Veri Tabanına Kayıtlanmasına İlişkin Genelge (2023/24) ile Sigorta Acenteleri için kurumsal e-posta uzantısı kullanımı zorunluluğu getirilmiştir.
SEDDK nın iş bu genelge ile sigorta acentelerinin SBM ve TRAMER işlemlerini yapabilmesi için kullanıcı maili olarak @…..sigorta.com veya com.tr uzantılı kurumsal mail kullanma zorunluluğu getirilmiştir. Acentelerimize hem zaman kaybına hem de ek maddi külfet getirecek olan bu durumdan meslektaşlarımızın asgari zarar görmesini sağlayabilmek adına SAB Sigorta Acenteleri Derneği olarak MedyaFi Dijital Tasarım ve Yazılım Ajansı ile bir araya gelerek, “Acentelerin Kurumsal Uzantılı E-Posta Adreslerinin Kullanımına Yönelik Destek Projesi”ni başlatma kararı aldık. Her zaman meslektaşının yanında olan SAB Sigorta Acenteleri Derneği olarak meslektaşlarımızın işlemlerini hızlandıracak ve maliyetini düşürecek projemizi sunmaktan mutluluk duyarız.
Projenin Amacı:
Bu özel proje ile hem Sigortacılık Verilerinin Genel Veri Tabanına Kayıtlanmasına İlişkin Genelge (2023/24) ile Sigorta Acenteleri için kurumsal e-posta uzantısı kullanımının zorunluluğunu yerine kolayca getirilmesini hem de sigorta acentelerine maliyetleri düşürmeyi hedefliyoruz. Ayrıca MedyaFi ile yapılan özel anlaşmamız gereği arzu eden acenteler MedyaFi’nin web sitesi hizmetlerinden ve dijital dönüşüm paketlerinden de çok özel fiyatlarla faydalanabilecektir.
Nasıl Faydalanabilirsiniz?
Destek programından faydalanmak isteyen meslektaşlarımız yukarıdaki başvuru formunu doldurabilirler.
Ayrıca MedyaFi’nin https://medyafi.com/ sayfasından da başvuru yapabilirsiniz.
Saygılarımızla,
SAB Sigorta Acenteleri Derneği
Şimdiye kadar kurumsal uzantılı e-posta adresi kullanmamış tüm şahıs ve tüzel sigorta acentelerini kapsamaktadır.
II. DESTEK PAKETİ’nde I. DESTEK PAKETİ’ne ek olarak, web sitesi yapımı ve SSL güvenlik sertifikası kurulumu bulunmaktadır. Detaylar için lütfen tıklayınız.
Hayır, aynı olmak zorunda değil.
Kurumsal e-postalarınızı, tarafınıza özel olarak tahsis edilecek hosting panelinden oluşturabilirsiniz.
Oluşturduğunuz kurumsal e-postalarınıza Webmail üzerinden veya POP3, SMTP ve IMAP protokollerini kullanarak istediğiniz bir e-posta yazılımı ile erişebilirsiniz. (Outlook, Thunderbird vb.)
Sayfamızdaki veya MedyaFi.com adresinde bulunan başvuru formunu doldurabilirsiniz.
Başvuru formunu doldurduktan sonra 1 iş günü içerisinde ödeme ve kurulum ile ilgili ayrıntılı bilgilerin bulunduğu bir e-posta alacaksınız.
Evet, yararlanabilirsiniz. Kredi kartıyla veya havale/EFT ödeme yöntemleriyle satın alabilirsiniz. Detaylar için lütfen tıklayınız.
Ödemenizi yaptıktan sonra;
Evet, yararlanabilirsiniz. Özel indirimden yararlanmak için SAB – Sigorta Acenteleri Derneği üyesi olmanız gerekmektedir.
Sigorta Acenteleri İçin Sosyal Medya Rehberi, sizler için hazırlanan bir e-kitaptır ve herhangi bir paketten yararlanan tüm acentelere ücretsiz verilmektedir.
SAB Sigorta Acenteleri Derneği. Tüm Hakları Saklıdır.