Elektronik İmza ve KEP Protokolü

SAB Sigorta Acenteleri Derneği olarak AYYILDIZ İMZA BİLGİ GÜVENLİĞİ VE TEKNOLOJİLERİ A.Ş. ile Elektronik İmza ve KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hizmetlerine üye meslektaşlarımızın kolayca ve uygun fiyatlarla ulaşabilmesi için protokol yapmış bulunmaktayız.

Hizmetler ve hizmetlerin fiyat tablosunu detaylıca incelemek için tıklayınız.

Elektronik İmza ve KEP Protokolü başvurusu için aşağıdaki linke tıklayarak formu doldurabilir ya da 0212 275 78 00 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Elektronik İmza ve KEP Protokolü Başvuru Formu

Haber Bültenimize Abone Olun

Sigorta Acenteleri Derneği - SAB
Üyelik Başvuru Formu

2025 Yılı Giriş Aidatı: 800 TL. Yıllık aidat 1200.- TL ‘sıdır.
Başvuru formunun doldurulmasına müteakip banka havale dekontu gönderilmelidir
Banka Hesap Bilgisi
İşbankası- Şişli -Şube Kod:1051 Hesap No:1632116 İBAN:TR28 0006 4000 0011 0511 6321 16